torsdag 16 augusti 2012

Säsongens sista Billa Gård

3 gånger har jag varit på Billa Gård och varje gång har jag sneglat och virdit och vänt på denna underbara burk. Tyckte att den var lite dyr och har tvekat. Men idag var sista dagen som Billa hade öppet denna säsong och då kunde jag bara inte låte bli. Den är så himla vacker i sitt handdrejade utseende. Jag var bara tvungen att köpa den. Jag hade nog ångrat mig annars. Så nu är den i min ägo, fylld med godbitar till Tyson, min lilla älskling.




För bara ett par månader sedan hade jag inte en aning om att detta ställe fanns. Nu är jag sååå tacksam att jag bara bor ett stenkast därifrån så jag kan gå dit så ofta jag vill. Ja, när de har öppet förstås. När det inte är sommar har de bara öppet ibland. Tur att jag är med på deras maillista så jag får besked om när de har öppet nästa gång. Jag kan lova att jag kommer vara där på deras julmarknad i alla fall.

1 kommentar:

  1. Tänk att ha sitt/sina smultronställe så nära;)
    Jättefin burk, nu blev väl Tyson glad? hihi
    Ha det gott!
    C

    SvaraRadera