torsdag 30 augusti 2012

Så trött

Det har varit ett par kämpiga veckor nu. Terminsstart denna vecka med allt vad det innebär av förberedelser och genomförande. Trött i skallen då det även är en ny arbetsplats som jag är på med nya rutiner. Det känns i knoppen. Men det är kul. En härlig trötthet. En känsla av att det är rätt. Att jag hamnat på rätt ställe. Jag trivs så bra. Men trött är jag ändå. Och kvällsmat orkar jag inte fixa. Så jag sitter just nu på tairesturangen och väntar på hämtmat. Så får det vara idag.

2 kommentarer:

  1. men du strålar så härligt ändå mitt i allt hektiskt och hjälper upp alla oss som stressar runt! Kommer att sakna dig i närheten! Skönt att du trivs!

    Bra tänkt med hämtmaten!

    Kramar Sus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sus! Kommer sakna dig här också. Fast jag tror du kommer få det mycket bättre på ditt nya jobb. Men vi får kramas kramas kramas den sista dagen.

      Radera