onsdag 10 oktober 2012

Förskyld

Här ligger jag, genomförskyld. Efter en vecka i England kommer jag i fredags hem till en make som precis håller på att bli förskyld. En vecka utan varandra och inte kunna mysa, lite trist. Sen låg mannen nerbäddad hela helgen och han känner sig inte skaplig förrän idag, onsdag. Jag brukar klara mig från hans förskylningar och tror att jag skulle göra det denna gång också. Men i måndags kom halsontet och igår, tisdag, gick jag hem från jobbet vid lunch med feber och en näsa som började rinna. Idag har jag legat nerbäddad hela dagen. Mannen går till jobbet i morgon igen men jag stannar nog hemma ett par dagar till.

England var underbart. Åkte med superbra kollegor. Bodde hos en underbar familj och lärarna på skolan var fantastiska. I morgon ska jag försöka sammanfatta veckan med ord och bilder. Idag orkar jag inte, näsan rinner och jag är sååå trött. Men i morgon ska jag försöka rapportera :-)

2 kommentarer:

  1. Usch lät inget vidare, hoppas du nyser bort den fort=)
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!
    Morrocanoljan är absolut värd varenda krona!
    Oerhört dryga produkter som håller länge.
    Finns två olika sorter på själva oljan, en vanlig och en light.
    Light passar bäst på mig då jag har typiskt svenskt hår
    med fina fina tunna hårstrån samt färgat hår.
    Hårmasken är otroligt bra den med. En riktig boost för håret!

    SvaraRadera