fredag 28 september 2012

Snart åker jag

Idag är jag gräsänka. I morgon lika så. Mannen min är i Tranås och riggar inför Queen-konserten i morgon. En konsert som jag tyvärr inte kan vara med på. Lite tråkigt, men ibland krockar det bara. Jag åker nämligen till Oxford tidigt tidigt på söndag morgon. Ska dit på språk kurs. Lära mig lite engelska. Kul! Vi är fyra tjejer från jobbet som åker. Skola på dagarna och förhoppningsvis shopping och puben på kvällarna :-). Vi är så laddade, vi fyra som åker. Var lite rädd att vår lilla lilla resväska inte skulle räcka så jag var tvungen att åka till Rusta och köpa en ny idag. 
 

Blev en rosa liten sak. Här ska jag nog få plats med det jag har med mig dig OCH det jag shoppar där :-).

Kommer nog sakna mannen min och Tyson så klart. Men det ska bli så kul att åka iväg. Jag hoppas jag kommer ha tillgång till dator där så jag kan hålla er lite uppdaterade.

Pengar är växlade och passet är framlagt. Wheatley/Oxford - here I come!


1 kommentar:

  1. Va kul=)
    Hoppas att Ni får mycket tid över att shoppa och avnjuta en god kall öl.
    Skönt att bara komma hemifrån för en stund. Behövs för att påminnas om att uppskatta allt fint vi har hemma.
    Ha det bäst!
    //C

    SvaraRadera