söndag 4 november 2012

Queen Must Go On!

Vilken urladdning!
Vilken fest!
Vilken pubilk!
Vilken kör!
Vilken artist!
Vilken orkester!

 
Igår hade vi den sista (!) konsterten med Queen Must Go On där Magnus Bäcklund frontar och vår kör Koruso står för sång och Saabs Musikkår står för toner. Det var en rejäl urladdning och mycket känslor i omlopp. Bara positiva sådana förstås!



Kanske var det sista konserten i denna tappning. 4 st har det blivit; Linköping, Mjölby, Tranås och igår Finspång. Kanske blir det fler, men inte än på ett tag. Känns lite vemodigt. Men samtidigt är det också kul att bita tag i nya saker...

Rock Of Ages! - Coming soon in at conserthall near you!

2 kommentarer:

  1. OJ!
    Vad fint det blev här inne.
    Hur har du det annars?
    Kram C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Försöker fixa till lite men får det inte riktigt som jag vill. Men jag mixtrar och sakta men säkert börjar jag förstå hur jag ska nå dit.
      Annars är det lite lugnare just nu. Känner dock att musten gått ur lite. Är dålig på att uppdatera här för jag har krav att det måste vara så fint och välskrivet. Fast egentligen behöver det ju inte det. Vill verkligen och kommer försöka hålla sidan mer levande :-). Tack för att du tittar in då och då :-)

      Radera